Campanie desteapta: carti de vizita pentru copii

Cum convingi niste copii (si pe parintii lor) ca e important pentru viitorul lor sa ia cursuri de engleza? Mai ales intr-o tara in care doar 5% din populatie vorbeste engleza?

Red Balloon, o scoala de engleza pentru copii din Brazilia, a facut o campanie desteapta cu o idee care s-a vandut singura. I-a intrebat pe copii ce vor sa devina cand vor fi mari.

Evident, fiecare a avut un raspuns adorabil: o fetita a zis ca vrea sa se faca Zana Maseluta, iar baietii s-au visat fotbalisti si doctori. Apoi, fiecare copil a primit un set de carti de vizita cu numele si profesia aleasa. Agentia (Ogilvy Sao Paulo) a mizat pe faptul ca toate cartile de vizita vor circula foarte repede printre prieteni si parinti si chiar asa s-a intamplat.

Daca ar fi fost facuta campania asta acum 20 de ani, as fi avut si eu o carte de vizita de genul “Carmen Albisteanu, scafandru“. 🙂

Restul povestii in studiul de caz de mai jos:

Campania asta mai adauga un +1 la articolul despre creativitatea sud-americana.

Pe cartile voastre de vizita ce ar fi scris? 🙂

5 thoughts to “Campanie desteapta: carti de vizita pentru copii”

  1. La mine ar fi scris Andreea Marin:)):))

    Mda.
    Eu vreau sa ti spun ca piticii chiar invata repede engleza. Eu cu cei de la gradi am ajuns la cam 20 de cuvinte pe saptamana plus recapitulare. 🙂 sa ii auyi ce frumos se prezinta:D:D:D

    1. @Monica, in Romania, spre deosebire de Brazilia si alte tari, ponderea oamenilor care vorbesc engleza e mult mai mare. Foarte multi straini sunt chiar mirati de engleza romanilor. Si eu am inceput sa invat de la gradinita si n-am facut nicio pauza, am tinut-o asa inclusiv in facultate (partea proasta in facultate a fost ca faceam tot present simple si continuous in loc sa invatam ceva nou).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *