Cand am citit postul asta la Razvan, mi l-am si imaginat copil, obligat sa memoreze si sa reproduca doar anumite paragrafe din manual, fara sa aiba timp si voie sa invete de drag lectiile care ii plac cu adevarat.
Si mi-am amintit de mine, acum trei ani, cand mergeam la conferinte despre blogging, online si business “din partea presei”. Pe cand ma interesau in special subiectele de social si economic intr-o conferinta si mai putin cele de online, dar ramaneam si la discutiile despre blogging.
Nu cred ca am scris vreodata despre prezentarile si discutiile bloggerilor, nici macar la conferintele exclusiv despre online. Dar daca nu as fi mers, nu as fi aflat niciodata de la Manafu, Bobby, Chinezu, Zoso si alti oameni din online (mai mult sau mai putin bloggeri, mai mult sau mai putini antreprenori):
- ce inseamna continut de calitate,
- ce inseamna obiective si cum le alegi,
- ce inseamna continut care vinde,
- ce inseamna continut de nisa si cat de mult conteaza,
- ce inseamna cititori activi si cum devin asa,
- cum se masoara si se rasplateste munca,
- cum se pot promova firmele, ONG-urile si cum se face brandingul personal
- si multe altele.
🙂
Nu neaparat sa memorez. Doar ca ma chinuiam uneori sa adaptez continutul evenimentului la profilul blogului meu.
Si mie mi-au folosit si-mi folosesc inca evenimentele la care ma intalnesc cu oameni din online.
Postul la care faci referire este doar o joaca a imaginatiei mele despre placerea de a fi doar un participant. 🙂
Mie mi se pare ca, daca exista un unghi – oricat de mic – care se potriveste blogului tau, atunci nu e chin sa il gasesti si sa mergi la eveniment doar pentru el. Si, cum ziceam, sunt de aceeasi parere: uneori esti mai implicat, mai dornic sa asculti si sa inveti din postura de simplu participant.
Domnisoara Albisteanu, un plugin de wordpress pentru mobil aveti? Sorry de off-topic dar blogul ti se incarca destul de greu in varianta asta.
I know, I know. Sper sa rezolv in weekend.