Unhate: I love this campaign

And I would kiss it day and night if it were mine 🙂

United Colors of Benetton e unul dintre brandurile pe care le admir (pana acum, in tacere) pentru creativitatea indrazneata si faptul ca si-a creat o identitate foarte puternica pastrand o directie coerenta in comunicare. Cu indrazneala au facut si campania Unhate, in care au creat ditamai posterele cu lideri ai lumii (aia mai invrajbiti de putere si bani) sarutandu-se. Si apoi le-au pus in zone centrale si intens circulate din cateva mari orase.

Campania promoveaza The Unhate Foundation, o initiativa de CSR a brandului prin care vor organiza mai multe campanii sociale in jurul tolerantei, cu ajutorul unor personalitati din diferite domenii (arta, economie, politica etc).

In peste 50 de orase ale lumii vor exista activari ale campaniei impotriva urii. De exemplu, un artist va folosi gloante de razboi reciclate pentru a construi statueta unui porumbel (the Unhate Dove), care va fi apoi donata unei tari aflata recent intr-o situatie de conflict.

Imi place campania. Are un mesaj puternic, pozitiv si e promovata in stilul curajos Benetton. Astept sa vad rezultate si schimbari concrete pe care le produce. Daca si voua va place, puteti incarca pe site-ul campaniei poze cu voi pupaciosi in loc de uraciosi.

“Unhate is a message that invites us  to consider that hate and love are not as far away from each other as we think. Actually, the two opposing sentiments are often in a delicate and unstable balance. Our campaign promotes a shift in the balance.” – Alessandro Benetton, executive vice president.

4 thoughts to “Unhate: I love this campaign”

  1. Sunt lucruri care se fac si lucruri care nu se fac. Aceasta campanie le poate aduce o gramada de probleme si procese. Nu este legal, moral si nici frumos, sa utilizezi imaginea unei persoane fara acordul acesteia. Ma indoiesc ca liderii prezenti in aceste afise si-au dat acordul.

    1. Sa vedem daca o sa-i dea cineva in judecata. Pana la urma, campania are un mesaj pozitiv. Si de obicei tocmai lucrurile care nu se fac ies cel mai misto atunci cand le face cineva.

  2. Campania o avea un mesaj pozitiv dar oare cum se simt subiectii acelor afise ? Daca ei sunt ocupati, ingaduitori sau nu le pasa de imaginea lor, atunci probabil ca aceasta campanie va continua. Daca insa tin la imaginea lor si vor actiona in judecata autorii campaniei, atunci cu siguranta aceasta initiativa inedita va sfarsi prost si va avea costuri destul de mari.

  3. Ştii deja că eu sunt liberă de reguli, constrângeri, prejudecăţi… I love it! Şi filmul e superb. Campania nu are rezultate măsurabile, dar tot îmi place. Şi cât de mult poţi măsura toleranţa?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *