Cum reactioneaza publicitarii cand aud ca ai blog

Vorbeam zilele trecute cu colega Paula despre blogurile agentiilor de publicitate si am facut o lista cu preferatele noastre. Am ajuns la vechea concluzie ca ar fi fain sa avem mai multe bloguri de agentii, ca ar exista cu siguranta un public pentru ele (daca nu l-ati crezut pe Alex Negrea cand zicea asta, va rog sa ma credeti pe mine 🙂 )

Dar un blog de agentie (sau de orice alta firma) necesita cateva decizii: o idee, o strategie, unul sau mai multi oameni care sa dedice timp si sa se ocupe. Si asta inseamna ca una sau mai multe persoane vor lucra in plus ca sa ia deciziile astea si sa scrie pe blog. Ca doar blogul e tot munca, nu? Iar uneori pur si simplu exista lucruri mai importante de facut.

Cu toate astea, am asa un feeling ca agentiile, cu exceptia departamentelor online, nu prea vad cu ochi buni blogging-ul, iar asta este unul dintre motivele pentru care un copywriter, de exemplu, s-ar putea sa nu se vada niciodata blogger, nici pe un blog personal, nici pe un eventual blog al agentiei.

Am facut o lista de posibile reactii ale oamenilor din agentii atunci cand afla ca ai blog 🙂 Nu ca mi s-ar fi intamplat mie asta. De blogul meu stiu doar vreo 3-4 colegi.

Tu: Am blog!

Creatie: Hahaha! Ai intrat in lumea celor care nu conteaza!

Media: Si ce reach lunar ai dupa ce scazi segmentul “F, M, 20-45, urban, care iti sunt frati/surori sau parinti”?

Client Service: Si ce bloggeri mari cunosti?

Sefi: Deci tu nu prea ai de lucru…

PR: Pot sa te rog ceva? 😀

BTL: de ce?

Online: (nu zic nimic, se apuca sa-l caute)

Clientii: Da, sigur. Bloggerii astia vor numai bani, scriu despre trei companii pe saptamana, ii cumpara oricine si nu fac nimic fara sa-i platesti.

Financiar: Nu dam doi bani pe blogul tau.

Iar pentru Productie pur si simplu nu conteaza.

Astept completarile voastre 🙂

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *