O prietena a avut niste necazuri cu niste saci menajeri care au cedat in mod repetat. Dupa ce a strans gunoiul din mijlocul casei, a scris cel mai funny mesaj de reclamatie pe care l-am citit pana acum 😀 Poate asta a fost si motivul pentru care firma a raspuns rapid si a promis ca ii trimite alti saci, unii mai trainici si mai frumosi.
Buna ziua!In cursul zilei de 24 noiembrie 2011, am luat neinspirata decizie de a cumapara din Carrefour Orhideea un pachet promotional saci menajeri+ lavete cadou, distribuit de compania dumneavoastra.Incercand sa folosesc sacii in scopul in care au fost conceputi, respectiv cel de a pune chestii in ei, acestia s-au rupt in repetate randuri provocandu-mi imense prejudicii emotionale. Am repetat operatiunea cu 5 saci. De fiecare data s-au rupt.Avand in vedere ca numele meu nu e Edward Scissorhands si am manevrat sacii cu o extrema delicatete si atentie tind sa cred ca intreaga raspundere sta pe umerii companiei dumneavoastra. Marturisesc ca au existat actiuni violente impotrica sacilor, dar numai DUPA ce s-au rupt.Va voi trimite sacii impricinati, cu rugamintea sa ii oferiti directorului dumneavoastra de productie si sa-l indemnati sa ii incarce. M-ar consola sa stiu ca traieste si dansul frustrarea momentului a la “Stan si Bran” in care tot continutul sacului se imprastie pe podea.Apreciez initiativa dumneavoastra de a-mi inlocui produsul si v-as ruga sa nu fiti ironic si sa imi trimiteti alti saci la fel de prosti, ci unii care sa indeplineasca functia extrem de complexa a sacului de a… tine obiecte.Totodata va sugerez ca ati putea rezolva problema calitatii sacilor redenumind pachetul promotional in “lavete+ saci cadou” sau distribuind sacii in magazine de copii sub denumirea “saci pentru farse”.Va multumesc pentru raspunsul prompt la reclamatie si pentru amabilitate!Un week-end placut!