Cum convingi niste copii (si pe parintii lor) ca e important pentru viitorul lor sa ia cursuri de engleza? Mai ales intr-o tara in care doar 5% din populatie vorbeste engleza?
Red Balloon, o scoala de engleza pentru copii din Brazilia, a facut o campanie desteapta cu o idee care s-a vandut singura. I-a intrebat pe copii ce vor sa devina cand vor fi mari.
Evident, fiecare a avut un raspuns adorabil: o fetita a zis ca vrea sa se faca Zana Maseluta, iar baietii s-au visat fotbalisti si doctori. Apoi, fiecare copil a primit un set de carti de vizita cu numele si profesia aleasa. Agentia (Ogilvy Sao Paulo) a mizat pe faptul ca toate cartile de vizita vor circula foarte repede printre prieteni si parinti si chiar asa s-a intamplat.
Daca ar fi fost facuta campania asta acum 20 de ani, as fi avut si eu o carte de vizita de genul “Carmen Albisteanu, scafandru“. 🙂
Restul povestii in studiul de caz de mai jos:
Campania asta mai adauga un +1 la articolul despre creativitatea sud-americana.
Pe cartile voastre de vizita ce ar fi scris? 🙂
Si eu tot scafandru. Daca m-ar fi intrebat de ce, raspunsul era simplu. Ca sa gasesc comori. :))
La mine ar fi scris Andreea Marin:)):))
Mda.
Eu vreau sa ti spun ca piticii chiar invata repede engleza. Eu cu cei de la gradi am ajuns la cam 20 de cuvinte pe saptamana plus recapitulare. 🙂 sa ii auyi ce frumos se prezinta:D:D:D
@Monica, in Romania, spre deosebire de Brazilia si alte tari, ponderea oamenilor care vorbesc engleza e mult mai mare. Foarte multi straini sunt chiar mirati de engleza romanilor. Si eu am inceput sa invat de la gradinita si n-am facut nicio pauza, am tinut-o asa inclusiv in facultate (partea proasta in facultate a fost ca faceam tot present simple si continuous in loc sa invatam ceva nou).
La mine ar fi scris medic.
Astronaut! 😀