Mi-ar placea sa vad asa ceva si la noi. O experienta puternica si neasteptata, intr-un moment in care esti pregatit pentru cu totul altceva.
O componenta de ambient dintr-o campanie israeliana pentru cresterea constientizarii publice vizavi de Alzheimer.
Va place?
Foarte tare campania și – din câte zic ei – faoarte eficientă! Da, aș vrea să văd ceva asemănător și la noi!
Pai ar cam fi cazul. Si asa se plimba bloggerii la film o data – de doua ori pe saptamana 🙂
Spre rușinea mea, nu am mai fost la cinematograf de ceva timp, dar ar cam fi cazul, deși îmi place mai mult teatrul, de unde am lipsit cam mult, de asemenea. 🙂
Promit să recuperez odată cu primăvara/vara.
Nu ma da pe spate. Putea fi la fel de bine o campanie la pastile pentru imbunatatirea memoriei.
E ok pentru ca abordeaza o problema extrem de importanta si insuficient sustinuta. Chiar daca are un reach bun, nu cred ca are un impact suficient de mare incat sa schimbe atitudinea oamenilor fata de bolnavii de Alzheimer si familiile lor-accentul e pus mai mult pe “mi s-ar putea intampla mie” si nu pe “li se intampla multora si au nevoie de ajutor”. Alzheimer e una dintre cele mai dramatice afectiuni pe care le cunosc, implica mult mai mult decat o “stare de confuzie”… de aceea, o campanie pentru cresterea constientizarii publice ar merita mai mult decat o gaselnita de tip farsa.
@Sabina, ai si tu dreptate. Sala e mica, totul a durat o saptamana, iar lucrurile sunt mai grave decat par la ei. Insa au reusit sa atinga un punct emotional, intr-un loc neasteptat. Nu comentez despre eficienta, dar mi-a placut ideea de campanie ambientala in cinema, o experienta suplimetara, chiar daca e ambalata ca o farsa. Vreau sa ma duc si eu la cinema la mall si sa zic “bai, tocmai m-a facut cineva sa donez 2 euro prin sms pentru o cauza sau macar mi-a atras atentia”.