Saptamana trecuta primeam un mail in care eram invitata la un bal pentru printese, unde un print german avea sa-si desemneze aleasa. Un copy simplu, care m-a facut sa raspund in acelasi stil, folosind cuvintele preferate ale fratilor Grimm: dovleac, imparatie, condur, palat si altele.
Ziua minunilor a fost duminica. Un eveniment organizat la sediul Porsche Inter Auto, in care toate componentele s-au legat intr-un fel sau altul de o lume de basm.
Printesele au avut un dress code cu fuste lungi, au ales cate un mar – neotravit – din cosul lui Prince Charming, au primit briose cu ravas si au facut cunostinta cu printul broscoi. La bal au fost prezente si fandacsiile colorate, portelanurile fine de la Wagner, condurii lui Dan Coman si baietii de la trupa Obligo, in rol de bufoni ai curtii regale. Ce mai, am fi putut sa o tinem intr-o sarbatoare trei zile si trei nopti.
La final, ca in orice poveste cu happy end, una dintre printese a fost aleasa printului broscoi – noul Volkswagen Beetle – si a plecat cu el acasa. Intamplarea a facut sa fiu eu aceea, asa ca pana saptamana viitoare suntem plecati in lume impreuna, sa ne cautam norocul. 😀
Dar sa ne intoarcem la povestea noastra. Dupa un eveniment coerent si foarte bine organizat (felicitari, Premium PR), mi-am dat seama inca o data cat de ofertante sunt basmele atunci cand cauti inspiratie.
Asta pentru ca lumea are deja scenariile in cap, in zona aia nostalgica, si nu mai trebuie sa le creezi tu de la zero. Povestile iti ofera un punct de plecare, contexte cu care se fac legaturi simple si situatii in care ne regasim.
Intr-o campanie impotriva violentei domestice, poate n-ar strica sa aduci vorba de cele 3 nurori care o dadeau pe soacra cu capul de toti peretii. Si ar fi simplu sa te folosesti de relatia lup-iezi daca promovezi sisteme de alarma. 🙂
Evident, de la simplu pana la creativ mai e ceva de mers. Dar chiar cred ca elementele caracteristice unei povesti -triumful binelui, eroii, pildele, lumea de vis – pot fi bazele unei idei simpatice de comunicare.
Voi ce alte campanii derivate din povesti ati mai vedea? Poate punem de o lista amuzanta 🙂
2 thoughts to “Ziua minunilor: comunicare ca-n povesti”