Azi vreau sa va povestesc despre doua campanii pe care le admir. De fapt, e vorba mai exact despre o abordare admirabila a intregii comunicari a unui brand si a mecanismului fun si provocator de concurs al celui de-al doilea.
Admir Kit Kat de cand au inceput sa faca pe Facebook “pauza de la 13:55“. Sau cel putin de cand am descoperit-o eu 🙂 A fost prima pagina pe care am observat o categorie de content regulat, cu copy amuzant si witty si cu vizual personalizat in functie de subiect. Pastreaza cea mai mare parte a mesajelor in jurul ideii de pauza, posteaza la ora fixa, iar copy-ul ma face sa rad in fata monitorului.
Va dau doar doua mostre: “O companie din America isi obliga angajatii sa ia mereu pauze de concediu. Oare cei ce refuza sunt pedepsiti disciplinar cu 3 vacante in plus?” sau “Studiile arata ca barbatii care iau pauze de curatenie sunt mai fericiti. Un nou sport casnic e pe cale sa apara: fotbalul cu buretelul de vase”.
Tot pentru a milita in favoarea pauzelor, pe 11 octombrie, Kit Kat organizeaza World’s Biggest Break. Campania e promovata printr-o aplicatie care va invita prietenii in pauza, iar tot ce trebuie sa faceti ca sa va alaturati acestei zile memorabile este sa trimiteti la randul vostru o invitatie. Eu am trimis invitatii si online, dar le-am dat si colegilor pretexte de pauze dulci offline, pentru ca m-am trezit cu un colet anonim plin cu napolitane.
A doua campanie despre care vreau sa va vorbesc este “Castiga propria aventura”, pentru Beck’s. Practic, ofera trei calatorii in jurul lumii, in trei destinatii de pe continente diferite, pornind din trei orase – Amsterdam, Londra sau Paris. Prima data cand am auzit de campanie, am zis wow! Nu numai pentru ca ma mananca pe mine talpile, dar si pentru felul in care e gandit mecanismul. Eu as pleca din Londra si m-as opri in Rio de Janeiro sau Punta Cana.
Detalii despre campania Beck’s, cum puteti participa si despre aplicatia prin care este promovata gasiti la Alex.
Multumim pentru aprecieri si ne bucuram ca te atragem in fiecare zi, sa iei pauza la 13:55. 🙂
Ne vedem si maine, la World’s Biggest Break, pe pagina Kit Kat Romania! 🙂
pauza, ca pauza, dar de ce admiri indirect distrugerea padurilor tropicale? Kit Kat e produs cu ulei de palmier cultivat pe terenuri populate anterior de urangutani. Isi pierd habitatul si mor, asta e pauza pe care o iau ei. Urmareste de la minutul 0:42 http://www.youtube.com/watch?v=1BCA8dQfGi0
@Cristian, asta e ca si cum ti-as reprosa tie ca, postand acest comentariu, ai tinut calculatorul in priza, ai consumat energie pe baza de combustibili fosili si ai contribuit la efectul de sera. Si sa nu mai zic de caldura pe care o produce calculatorul 🙂
:)) Vezi, Cristiane, ce era să faci?
Cât pe ce să distrugi planeta din prea mult drag de ea. 😀