Una dintre cele mai bune idei retinute la Leaders in Marketing a fost a lui Peter Blackwell, care a subliniat cat de importanta este cauza din spatele unui brand.
Nu e vorba de headline si nici de promisiunea brandului, ci de misiunea lui – telul suprem, ce vrea sa aduca brandul in viata consumatorului. O cauza coerenta va pastra focusul tuturor actiunilor de marketing, deciziile vor fi mai usor de luat si va fi si mai simplu de comunicat, spune Blackwell.
Din perspectiva asta, ma uitam zilele trecute pe cateva dintre paginile de Facebook care imi plac cel mai mult. Toate au o cauza bine definita, care nici macar nu are legatura cu produsul lor. Va dau doar doua exemple.
Kit Kat – aproape fiecare postare de pe wall-ul Kit Kat contine cuvantul “pauza”. Au un tip de content recurent – pauza de la 13:55 si tocmai au organizat cea mai mare pauza de pe Facebook.
Innocent drinks – e pagina de promovare a unor sucuri naturale din Marea Britanie. Din descriere: “Hello. We’re innocent and we make smoothies, juices and other healthy stuff.” Posteaza content jucaus, sfaturi de nutritie, eco friendly, iar acum au un concurs de tricotat fesuri de iarna, care vor fi donate batranilor saraci. User generated content care tine de cald 🙂
Mai aveti si alte exemple de branduri cu o cauza buna, care le ajuta sa se apropie mai mult de fanii de pe Facebook?
Foto: Innocent drinks fb page