Cu 15 euro, ideea sau portofoliul tau pot ajunge in fata unora dintre cei mai renumiti publicitari internationali.
Laura Dragomir (Copywriter, Next Advertising) si Nicu Duta (art director, Three) au fost nominalizati sa reprezinte Romania in jurul ADC*Europe, de la Barcelona. Ca sa castige locul in juriu, au de strans 1.000 de euro pana pe 29 mai. Dar nu vor sa mearga la Barcelona singuri. Asadar, ideea lor de fundraising s-a transformat intr-o platforma de recrutare pentru mintile creative din Romania care vor sa ajunga la cei mai tari angajatori internationali din publicitate.
Cum functioneaza totul?
Laura si Nicu documenteaza strangerea banilor printr-un film de 90 secunde. In film, ei vand spatiu de “product placement” – adica ideea aia faina care ti-a fost refuzata si pe care e posibil ca un director de creatie strain sa o adore. Asta presupune o donatie de 30 euro pentru echipa Pitch.me. Daca nu tii sa apari cu ideea geniala in film, dar vrei ca portofoliul tau sa ajunga la Barcelona si sa fie rasfoit de publicitari, poti face o donatie de 15 euro. Iar daca iti place ideea lor, dar n-ai nimc de promovat, poti sa ii ajuti cu ce vrei tu – bani, like, share, borcane cu zacusca pentru drum sau o vorba buna.
Practic, cu o donatie de 15-30 de euro, te asiguri ca portofoliul si/sau zambetul tau fermecator vor fi vazute de oameni precum Bertrand Suchet – President of Art Directors Club France, Alexander Alexeev – Executive Creative Director EMCG Rusia etc. (tot juriul e aici).
Eu zic ca e o ocazie rara de promovat idei bune pe bani putini si mi-a placea sa aud apoi despre interviuri de angajare 🙂 Voi ce ziceti? Ii trimitem la Barcelona?
Povestea proiectului + detalii mai coerente se gasesc pe pagina de Facebook a proiectului.
PS: Nu ai nimic de pierdut, e cu satisfaction guaranteed. Daca suma de 1.000 de euro nu se strange pana pe 29 mai, iar cei doi nus e califica in juriu, toata lumea isi primeste donatia inapoi 🙂
One thought to “Cum sa-ti trimiti ideea la cei mai tari publicitari straini”