În ultimii doi ani nu am ratat evenimentele din cadrul Galei Premiilor eCommerce. De ce? E locul unde toată industria se întâlnește cu sfaturi, exemple de bune practici și soluții care să facă lucrurile mai simple, magazinele online mai profitabile și clienții mai fericiți.
De astăzi s-a dat startul înscrierilor în a noua ediție a GPeC, ceea ce înseamnă că magazinele online care vor să aibă parte de un audit specializat, know how cât cuprinde de la evenimente și, de ce nu, de premii care să le recunoască reușitele, se pot înscrie în competiție până pe 23 mai.
Pe site-ul competiției se află calendarul evenimentelor din următoarele 7 luni, printre care și GPeC Summit, ediția de primăvară – trei zile de conferințe, workshopuri și un târg cu expozanți din rândul participanților.
Pe lista speakerilor se află:
– Chris Goward, Presedinte & CEO WiderFunnel, autor al cartii “You Should Test That!”
– Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
– Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder
– Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder
– Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice
Cât costă participarea unui magazin? 250 euro. Cât valorează serviciile primite? În jur de 3.000 euro. Iată ce primesc magazinele înscrise în competiție:
– au acces la ambele rapoarte de jurizare, care le arată cel mai transparent ce fac bine, ce nu și cum pot îmbunăți performanțele magazinului – cost estimat de 200 euro.
– magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc încă 120 euro – costul acordării Mărcii dacă nu s-ar inscrie in competitia GPeC);
– au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor și A/B testing Marketizator și Vibetrace (adică încă un beneficiu de 800 euro, cât ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);
– primesc consultanta avizată de la membrii juriului în cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit în limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo – eveniment desfășurat în București, pe 26-27-28 Mai).
Înscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei). Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, în limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).
Pentru mai multe detalii intrați pe site-ul GPeC și promit să revin și eu cu noutăți.