Vara, în sine, e un anotimp memorabil, sinonim cu vacanța, leneveala și plimbările. Ok, și cu mirosurile din transportul în comun, dar hai să rămânem la partea plină a paharului.
Ce ții minte de verile trecute? Oameni dragi, locuri noi, bai nocturne în mare, petreceri de nu mai știi câte zile și câte nopți? Sunt repere pe care le vom pomeni și nepoților: „Mai ții minte când te-ai oferit să stai la coadă la hamsii pentru mine în schimbul numărului de telefon? Când era? 2008? 2009? Da, era 2009, că răsuna peste tot hitul Innei”.
Cam așa se nasc poveștile de vară. Iar vara asta, o mulțime de peripeții abia așteaptă să se întâmple în Casa Lipton de la Costinești. Ce dovadă mai clară ne mai trebuie în afară de faptul că o echipă de oameni harnici au creat conceptul unei case pe plajă pe care au decorat-o și amenajat-o astfel încât o mulțime de tineri să își petreacă vacanța de vară în ea? Așa cum v-am povestit, eu am fost deja acolo, o dată la decorare și a doua oară weekendul trecut, la inaugurarea casei.
Pe scurt, Casa Lipton este locul unde vor ajunge vara asta câștigătorii din campania „Ia-ți vacanță cu Lipton!” Pe mine n-a fost nevoie să mă roage de două ori să-mi iau vacanță, pentru că am intrat în atmosfera de tabără încă de când am aflat că mergem cu autocarul, cu toata gașca de bloggeri și ziariști invitați.
În compania lor mi-am dat seama de un lucru cu care mă mândresc – faptul că fac parte din prima campanie locală a Lipton România, cu tineri români, pentru tineri români și cu ambasadori de brand români – Sore și Dorian, care apar în spotul creat special pentru țara noastră. Iulian Moga a fost cel care a regizat spotul și, din making of-ul pe care am să vi-l arăt în curând, a fost mai mult despre bătăi cu apă, distracție pe plajă, poze cu Obeliscul și cocktailuri colorate. Și ei numesc asta muncă…
Dar și noi am avut parte de petrecerea noastră, după ce am vizionat în premieră spotul campaniei și am discutat despre lucrurile serioase. Iar prin serioase mă refer la cele 8 săptămâni la mare puse în joc prin concursul de pe www.ovarapezi.ro. Pe site se vor oferi o excursie de o săptămână la mare pe zi și o pereche de ochelari cool (ca ăștia din fotografie) pe oră. În plus, merită să urmăriți pagina de Facebook Lipton pentru că și acolo puteți câștiga weekenduri prelungite la mare. Dacă vă simțiți suficient de nebuni și de norocoși, vedeți că primul concurs a început deja.
Dacă mă întrebați pe mine, petrecerea n-ar mai fi fost la fel de interesantă fără shot-urile și cocktailurile pregătite de Vali Luca și fără Dorian și Sore, care ne-au încurajat/obligat/convins să bem cel puțin trei shoturi pe bază de Lipton Mojito de fiecare. Ce a urmat a fost mult karaoke – a cărui regină supremă și incontestabilă e Ina, plus dansuri, fotografii și o super gașcă de oameni care mi-au devenit mai dragi cu fiecare minut petrecut cu zâmbetul la soare, împreună.
Din vara asta n-am cum să uit rețetele delicioase (deja încercate!) împărtășite de Isabela, colega mea de cameră din Casa Lipton, ponturile de travel de la Narcisa, Simona și Elena, urarea video pe care i-am făcut-o lui Dragoș de ziua lui, talentul lui Sore și al lui Dorian de a face o grămadă de oameni care nu prea se știu să se simtă bine împreună, cum arăta ringul de dans cu Ina și Andreea cântând și dansând pe piese 90s și toată echipa care a contribuit la super experiența Lipton.
În curând mă voi întoarce în Casa Lipton cu planuri de a crea noi amintiri faine, alături de câștigătoarea weekendului la mare oferit pe blog. Până atunci, vă țin pumnii la concursuri. Cine știe, poate ne sincronizăm vacanțele 🙂