La curățenia de primăvară am descoperit că nu port jumătate dintre hainele din dulap. Așa că le-am sortat și le-am dus la un garage sale, dar încă mai am multe care ocupă spațiu degeaba. În timp ce mă luptam cu ele să le strâng, să le spăl, să le calc și să le aranjez m-am întrebat inevitabil cum am ajuns să cumpăr atâtea lucruri pe care nu le mai port.
Mi se pare că suntem îndemnați din toate părțile să ne dorim încă ceva, mai mult. În cazul meu, mereu găsesc un motiv suficient de bun ca să-mi cumpăr ceva nou, chiar și dacă nu-mi trebuie cu adevărat. Rochița albă din pânză e simpatică, dar nici nu i-am scos eticheta. Când am luat-o, eram convinsă că am nevoie de o rochiță de plajă exact așa, cu croială în stilul anilor ’70. În plus, aveam un motiv imbatabil: afară era frig și mie îmi zbura gândul la vacanța de vară. Era ianuarie.
Pe de altă parte, mi s-a umplut dulapul și de echipamente de sport. Pentru că anul ăsta n-are voie să treacă fără cel puțin una-două alergări montane, mi-am luat adidași de trail run. Apoi, într-o zi în care m-am privit în oglindă la sală și mi-am dat seama că port mereu negru și vreau ceva mai vesel, am investit în câteva tricouri tehnice colorate. E un motiv bun să-mi iau ceva simpatic, nu?
Unde mai pui că sunt zilele alea în care sunt bolnavă și stau acasă, iar singurul lucru de care sunt capabilă este să fac tratament prin online shopping. Unii le zic cumpărături de impuls, eu le zic cumpărături de viroză. Recolta ultimei răceli? Un tricou, trei cărți, o pereche de adidași și o fustă.
Au trecut deja trei luni din 2015, anul în care mi-am propus să îmi iau mai puține lucruri, dar mai bune și mai frumoase. Să fiu ceva mai atentă, să caut în mai multe locuri și, mai ales să nu mă las impresionată de haine din trenduri care vor fi deja trecute până când apuc eu să le port. De aceea mă bucur că evoluează atât de mult comerțul electronic în zona de fashion și că se înmulțesc sursele de informație și inspirație.
E un an important pentru moda online din România, iar de la 1 aprilie și eMAG a intrat pe această piață, cu secțiunea de Fashion. Au 14.000 de articole vestimentare și accesorii, iar în următorul sezon vor ajunge la 25.000. Partea cea mai frumoasă mi se pare faptul că dezvoltă un brand propriu, RELEASE, creat în colaborare cu tineri designeri români. Cred că inițiativa are potențial să genereze ceva mai multă creativitate și unicitate în stil decât avem acum.
Voi ce motive invocați când aveți chef de shopping? Și cum aveți grijă ca, oricât ar fi de (ne)realiste motivele, achizițiile să fie, totuși, inspirate?
Stii de Swapr? E aplicatia unei prietene/colegute de faculta de-a mea: https://ro-ro.facebook.com/SchimbdeHaine.net
Mie mi s-a parut super-idee, desi eu nu-s o mega-fashionista ca tine <3 oare o sa aiba si plus size/gravida-wear?:D
Intru si eu pe emag la schimb 😉
@Tea, nu stiam de aplicatie, suna f bine 🙂
Pe eMAG cred ca da, vor avea si marimi mai mari, probabil de sezonul viitor.