Cea de-a 11-a ediție a Galei Premiilor în e-Commerce a luat startul. Urmează 8 luni de evenimente e-commerce premium și o ediție care se anunță deja plină de superstaruri în domeniu. Evenimentul de debut este GPeC Summit, care va avea loc pe 26, 26 și 27 mai.
GPeC Summit va fi, ca în fiecare an, o perioadă de 3 zile de conferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.
Am participat la mai multe ediții GPeC Summit (la una am luat și un premiu pentru o campanie) și pot să vă spun că de la an la an a crescut calitatea informației, dar și cantitatea. Speakerii vin cu studii de caz și prezentări de trenduri foarte actuale, dar discută și despre lucrurile esențiale, de bază, pe care trebuie să le bifeze un magazin online, pentru a asigura o temelie pe care business-urile online să poată crește treptat.
Deja, la eveniment și-au anunțat deja prezența 8 speakeri internaționali, nume pe care altădată nu credeam că le vom vedea prea curând în România. Aici e meritul organizatorilor pentru munca depusa în toți acești ani și pentru felul în care au crescut evenimentul.
Iată lista speakerilor internaționali care vor veni la GPeC Summit 2016:
– Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
– Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
– David Darmanin (Founder Hotjar)
– Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
– Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
– Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
– Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
– Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)
Pe scenă vor vorbi și unii dintre cei mai tari specialiști în comerțul online și digital marketing din România, iar în public vor fi oameni din industrie și din domenii conexe. Practic, orice ai avea nevoie pentru magazinul tău online, vei găsi un furnizor/consultant/sfat printre participanți. În plus, vei avea ocazia să lucrezi cot la cot cu specialiștii invitați în cadrul workshop-urilor pe care le vor susține.
Dacă lucrezi în e-commerce, îți recomand călduros să participi. Iar dacă ai un magazin online, îl poți înscrie în competiția GPeC – un juriu format din experți îl vor analiza plecând de la 125 de criterii și îți vor spune la ce mai ai de lucru ca să-l aduci la versiunea optimă.
Până pe 15 mai te poți înscrie la un tarif early bird și vei plăti 147 euro pentru toate cele 3 zile de Summit.
Dacă te pasionează subiectul, te invit să fii cu ochii pe blogul meu, pentru că și anul acesta voi fi blogger partener. Până apar noutăți, citește cum a fost la edițiile anterioare.