Concurs: 2 invitații la GPeC Summit, ediția de primăvară 2016

Gpec2016

 

Pe 25, 26 și 27 mai are loc a 11-a ediție a GPeC Summit (Gala Premiilor în e-Commerce), un eveniment de trei zile cu un line-up de speakeri impresionant. Evenimentul este unul de neratat pentru oricine lucrează la sau are un magazin online. De când lucrez în e-commerce, este singurul eveniment la care n-am ratat nicio ediție, iar fiecare a fost mai bună decât precedenta.

Anul ăsta, organizatorii au adus speakeri care sunt adevărate vedete în lumea marketingului online. E o ocazie excelentă să aflați cum lucrează ei, ce tehnici folosesc pentru a crește vânzările, conversiile, relația cu clienții și, în general, pentru a crește business-ul.

GPeC Summit va cuprinde și de data asta o zonă de expo în care vor fi prezente magazine online, precum și furnizori de servicii sau tehnologie pentru e-commerce.

Ca să vă convingeți, găsiți aici agenda evenimentului, lista de speakeri și tot ce veți afla de la ei în cele 3 zile de eveniment.

Din cum arată lucrurile, va fi o ediție plină de know-how aplicabil. De fapt, acesta este și marele meu câștig de după fiecare ediție – când se termină, mă duc și implementez direct tot ce pot din lista de idei cu care am plecat.

Un alt mare câștig este competiția magazinelor online la care merită să vă înscrieți shop-ul pentru a obține un audit făcut de experți în domeniu pe toate aspectele importante ale business-ului și, de ce nu, poate și un premiu.

 

Concurs

 

Pun la bătaie două invitații la acest super eveniment.

Ce trebuie să faci ca să câștigi una dinre invitațiile la GPeC Summit? Lasă-mi aici un comentariu în care să-mi spui care crezi că este lucrul care va duce e-commerce-ul românesc la următorul nivel și va ajuta business-urile online să progreseze. Mai exact, în ce direcție crezi ca ar trebui să își concentreze eforturile magazinele?

Voi oferi invitațiile prin tragere la sorți, iar pe 18 mai voi anunța numele câștigătorilor.

Mult succes și ne vedem la GPeC!

 

 

Update: Cele două invitații au ajuns la Adina și la Cristina C. Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri și idei 🙂

13 thoughts to “Concurs: 2 invitații la GPeC Summit, ediția de primăvară 2016”

  1. Cred foarte mult ca viitorul magazinelor online depinde de segmentarea si afisarea mesajelor cat mai targetate in functie de tipologia audientei/buyer persona-ului. Au apus demult vremurile in care ne uitam la conversie si ne intrebam de ce nu creste. E timpul sa fim mai smart, sa ne cunoastem audienta, sa vorbim mai des, mai mult cu cei care cumpara produsele noastre si sa aflam de ce ne-au ales pe noi 🙂

  2. Cred ca eforturile business urilor online ar trebui sa evadeze putin zona de confort si sa iasa mai des in offline prin diverse tehnici. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca de multe ori antreprenorii, in cazul business urilor de dimenisiuni mai mici, ar trebui sa poate apela cu incredere la specialisti pentru ca un antreprenor bun intelege ca, desi el isi cunoaste cel mai bine afacerea, e posibil ca atunci cand vine vorba de tagetare sa nu se duca in directia corecta si cu uneltele corecte.

  3. Folosirea agențiilor de specialitate. Eu cred ca fiecare dintre noi avem o profesie, si vom fi cu atat mai buni cu cat credem in specialiști in domeniu.

  4. Cred că cea mai bună direcție pe care comerțul românesc se poate axa este concentrarea pe consumator, pentru a îi îndeplini așteptările, adică, mai concret, să existe servicii de transport de excepție, produse calitative și customer care calitativ. Acesta să fie standardul de calitate al oricărui magazin online.

    Pe lângă asta, concentrarea pe user experiene, pentru a îi oferi clientului oferte relevante intereselor lui.

  5. Client, client, client! De la targetare corecta, la partea de user experience si customer service de exceptie.

  6. Target-are client si comunicare personalizata

    Legaturi stranse intre online si offlline (clickand collect etc)

  7. Accentul trebuie pus in primul rand pe cunoasterea clientului si a nevoilor reale, nu doar deduse din statistici. Al doilea aspect – dezvoltarea aplicatiilor mobile.

  8. Consider ca magazinele online ar trebui sa-si indrepte atentia cat mai mult spre targhetarea clientului si totodata pe satisfacerea lui in ceea ce priveste produsele/serviciile achizitionate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *