Dacă tot vorbim aici despre getting fit&powerful, astăzi vreau să vă povestesc despre un alt tip de antrenament, unul dedicat oamenilor de marketing și antreprenorilor. Este vorba despre Brand Build-up, o serie de evenimente gândite ca antrenamente de brand organizate de BrandFusion.
Prima sesiune de antrenament are loc joi, 24 mai, de la 18.30 până la 21.15 și are loc la Capital Plaza Hotel.
Speakerii, Mona Ursu și Adrian Ursu, fondatori BrandFusion, vor împărtăși din experiența lor în marketing, consultanță de brand și tehnologie.
În prima sesiune, Cum să-ți planifici un antrenament de brand, vei afla:
– cum să corelezi strategia de business cu strategia de brand
– care este echipamentul potrivit pentru antrenarea brandului
– cum să-ți disciplinezi acțiunile brandului
– cum să urmărești și să măsori rezultatele de brand
– cum să implici managementul în antrenarea brandului
Dacă crezi că brandul tău are nevoie de ceva mai multă forță, îți recomand să urmărești seria de evenimente și să aplici toate trucurile furate de la specialiști.
Înscrierile la eveniment se fac pe site-ul BrandFusion.
Concurs
Pentru prima sesiune pun la bătaie o invitație dublă pe care o poți câștiga cu un simplu comentariu aici. Spune-mi ce brand admiri pentru strategia de marketing și comunicare folosită și de ce, iar luni, pe 23 mai, te voi anunța dacă ai câștigat invitația.
Ne vedem la antrenament!
BrandFusion este compania de consultanță de brand, care oferă servicii integrate de branding offline și online.
Edit: Andreea si Adela, felicitari! Ne vedem la curs 🙂
Imi plac foarte mult cei de la innocent drinks. Sunt foarte creativi cand vine vorba de postarile de pe social media si foarte foarte friendly atat cu mediul cat si cu clientii lor.
CeRe Participare, WWF, Aqua Carpatica – sunt inventivi, constanți, coerenți și bănuiala este că stau bine spre foarte bine la rezultate măsurabile 🙂
Instagram- pentru minimalism, ideea din spate, continut si posibilitati de marketing fresh.