Pe 15 și 16 noiembrie are loc cea dea 11-a ediție a GPeC Summit. O veste bună este că va fi prima ediție de toamnă a evenimentului care se va desfășura timp de două zile în loc de una, pentru a pune și mai mult focus pe know-how-ul adus de speakerii invitați.
Ziua de 15 noiembrie va aduce pe scenă speakeri cu nume foarte sonore în industria de e-commerce:
- Talia Wolf, una dintre cele mai bune experte în Conversion Rate Optimization din lume și fondatoarea agenției Conversioner
- Craig Sullivan, expert, printre altele, în UX, Web Analytics și CRO și unul dintre cei mai apreciați speakeri ai ediției de anul trecut
Pe lângă speakerii străini, în prima zi a GPeC vor mai vorbi:
- Iulian Stanciu(CEO eMAG),
- Elisabeta Moraru (Country Manager Google România),
- Cătălin Crețu (General Manager Visa Europe pentru România, Croația, Slovenia și Malta),
- Vlad Tăușance (Consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată)
O altă veste bună este faptul că o zi întreagă va fi dedicată unui singur speaker, lui Bryan Eisenberg. Prin urmare, 16 noiembrie va fi “GPeC All Day Bryan Eisenberg”. Bryan este o adevărată autoritate în e-commerce și un expert în UX pe care îl urmăresc de mult.
Pe tot parcursul zilei, Bryan va vorbi despre strategii pentru creșterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, UX, idei de testare și de optimizare a ratei de conversie.
Nu voi lipsi de la nimic din ce va pregăti în cele 6 ore de conținut pe care le pregătește, pentru că știu că va fi ca un curs intensiv care mă va ajuta în munca mea de strategie de CRO și UX.
Înscrierile la GPeC Summit se fac pe site-ul evenimentului, iar timp de încă o săptămână mai este valabilă oferta Early Bird. Ne vedem acolo!