Știi care e una dintre cele mai bune terapii și metode de trezire la realitate? Să nu ne mai luăm atât de mult în serios. Și, uneori, când uităm asta, copiii ne reamintesc cum se face cât mai natural.
Nu ți s-a întâmplat niciodată să fii într-o atmosferă tensionată, muuult prea serioasă, iar un copil să facă pe toată lumea să izbucnească în hohote cu o replică inocentă?
De fapt, ei ne amintesc să nu uităm să ne jucăm. Ne amintesc că totul e un joc – joburi, certuri, afaceri, pasiuni, numai că pe măsură ce creștem uităm asta. De asta e bine să nu uităm că avem șanse mai mari să-l jucăm mai bine dacă ne și distrăm un pic pe parcurs sau că putem oricând schimba jocul dacă nu ne mai place.
Un copil preia pagina de Facebook SLooP
SLooP tocmai a lansat în direcția asta o campanie pe cât de amuzantă, pe atât de curajoasă. Au decis să-și lase pagina de Facebook pe mâna unui copil timp de o lună, în luna decembrie.
Alex are 9 ani și e probabil cel mai tânăr social media manager, dar are și ceva experiență. Am găsit un video de la preselecție în care povestește că e vlogger 🙂 E oficial, sunt ultima bloggeriță ne-vloggeriță.
Acum, să nu picați în capcana “social media manager e un job atât de ușor încât până și un copil poate să-l facă”. Probabil că propunerile lui de content vor avea nevoie de o aprobare de la un digital manager, însă chiar am încredere că nimeni nu poate povesti despre un brand sau un produs mai bine decât consumatorul însuși. Iar smoothie-urile din fructe SLooP sunt adresate în special copiilor.
Making of-ul de la interviuri e criminal. Am râs de una singură în fața laptopului când am auzit ce cred copiii de 6-9 ani despre tehnologie, facebook și cum încearcă să vâneze jobul de Cel Mai Fresh Social Media Expert.
&
Sigur că stilul jucăuș se asortează brandului de smoothie-uri fresh din fructe și probabil le-a fost ușor să vorbească pe limba copiilor.
Dacă vreți să urmăriți aventura #copiiilabutoane stați cu ochii pe pagina de Facebook SlooP să vedeți ce-i poate trece prin cap unui kinder creativ.
Articolul face parte din campania de promovare Sloop – Cel mai fresh Social Media Expert.
&
E foarte tare ideea. In acelasi stil, stiu ca Suedia a permis cetatenilor sa scrie pe contul Twitter, in scopul promovarii brandului de tare. Insa lucrurile nu au mers exact cum au vrut ei….http://mashable.com/2012/06/12/sweden-twitter/